Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011


                                        AUDI R8 QUATTRO

Η φιλοσοφία σχεδιασμού της Audi είναι πολύ φιλόδοξη από κάθε άποψη. Κάθε μία σχεδιαστική γραμμή επανεξετάζεται ξανά και ξανά έως ότου το συνολικό αποτέλεσμα να αποτελέσει μία απόλυτα μοναδική δημιουργία. Μοναδικό, διότι ακτινοβολεί τη διαχρονική ομορφιά ενός Audi.
Μεταξύ του πρώτου σκίτσου και του τελικού ονειρεμένου αυτοκινήτου, οι σχεδιαστές μας απέρριψαν πολλές χιλιάδες ιδέες. Μόνο όταν συνδυάστηκαν άψογα τα μοναδικά sport χαρακτηριστικά με την πρωτοποριακή τεχνολογία και τις προκλητικές σχεδιαστικές γραμμές επιτεύχθηκε ο στόχος. Το Audi R8 αποτελεί σημείο αναφοράς στην ιστορία σχεδιασμού της Audi.

·         Το εξωτερικό

Ο σχεδιασμός του Audi R8 4.2 FSIFSIΠερισσότερη απόδοση από κάθε σταγόνα βενζίνης.FSI quattro αποτελεί ξεκάθαρη δήλωση. Είναι μυώδης, με διακριτά ορισμένες πλευρικές γραμμές που τονίζουν τις αγωνιστικές ρίζες του αυτοκινήτου. Τα πλευρικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, sideblades, σε διαφορετική απόχρωση δίνουν έμφαση στο δυναμικό χαρακτήρα του Audi R8. Οι μεγάλης διάστασης εισαγωγείς αέρα συνδυάζονται με τα κομψά πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, χαρίζοντας στο πίσω μέρος εντυπωσιακή όψη.

·         Το εσωτερικό

Το cockpit του Audi R8 διαθέτει τον τυπικό χαρακτήρα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, δηλώνοντας τη στενή σχέση του αυτοκινήτου με τους αγώνες ταχύτητας. Ενσωματωμένο στο ταμπλό, το cockpit περιβάλλει τον πίνακα οργάνων και το τιμόνι δημιουργώντας ένα αρμονικά δεμένο σύνολο. Με αυτόν τον τρόπο αναδύεται ο καθαρόαιμα sport και αποκλειστικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Θα νιώσετε από την πρώτη κιόλας στιγμή ότι ο εσωτερικός χώρος του Audi R8 είναι προσανατολισμένος στον οδηγό.

Ισχύς που κόβει την ανάσα Κινητήρας 4.2 FSI quattro

Ο V8 κινητήρας στο κέντρο με τη μόνιμη τετρακίνηση quattro αποτελεί την καρδιά και την ψυχή του Audi R8 4.2 FSI quattro. Η κεντρική του θέση στο αυτοκίνητο προσφέρει βέλτιστη κατανομή βάρους στους τροχούς. Το αποτέλεσμα: εξαιρετικές επιδόσεις και κράτημα.
Ισχύς που κόβει την ανάσα: ο V8 κινητήρας στο κέντρο αποδίδει 420 hp και επιταχύνει το Audi R8 από τα 0 στα 100 km/h σε 4.6 sec. Η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι 301 km/h. Ο κινητήρας επιταχύνει στις 8.250 σ.α.λ. και η ανώτερη ροπή των 430 Nm προσφέρει την απόλυτη εμπειρία οδήγησης.
Πρωτοποριακή υψηλόστροφη φιλοσοφία
Απόλυτη ευκινησία, άμεση ανταπόκριση: ο κινητήρας του Audi R8 4.2 FSIFSIΠερισσότερη απόδοση από κάθε σταγόνα βενζίνης.FSI quattro αναπτύσσει την εξαιρετικά μεγάλη ισχύ του σε ένα μεγάλο εύρος ταχύτητας κινητήρα. Ακόμη και σε χαμηλές στροφές, το Audi R8 4.2 FSI quattro είναι έτοιμο να αποδώσει υψηλά επίπεδα ροπής. Την ίδια στιγμή, ταχύτητες κινητήρα όμοιες με τις συνήθεις σε αγώνες ταχύτητας επιτρέπουν εξαιρετικές επιδόσεις.

Ο ιδανικός συνδυασμός ισχύος και τεχνολογίας
Χάρη στην τελευταίας γενιάς τεχνολογία 4-βαλβίδων FSI®, το R8 αντλεί περισσότερη δύναμη από κάθε σταγόνα καυσίμου. Η κατασκευή από ελαφρύ αλουμίνιο μειώνει το συνολικό βάρος και η λίπανση ξηρού κάρτερ παρέχει στο αυτοκίνητο χαμηλό κέντρο βάρους και επιτρέπει την δυναμική επιτάχυνση.

Στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων:
Κατανάλωση καυσίμου, μεικτός κύκλος: 13,9 l/100 km / 13,3* l/100 km
Εκπομπές CO2, μεικτός κύκλος: 332 g/km / 318* g/km
Τύπος Κινητήρα
V8-κύλινδρος βενζινοκινητήρας
με άμεσο ψεκασμό βενζίνης

Κυβισμός
4.163 cm³

Μέγιστη Απόδοση
420/7.800 hp σε σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή
430/4.500-6.000 Nm σε σ.α.λ.

Μέγιστη Τελική Ταχύτητα
301 km/h

Επιτάχυνση 0-100 km/h

4,6 sec.

Είδος Καυσίμου
Super Plus αμόλυβδη 98 ROZ

Κατανάλωση Καυσίμου σύμφωνα με 93/116/EG
εντός πόλεως

21,2 l/100 km

Κατανάλωση Καυσίμου σύμφωνα με 93/116/EG
εκτός πόλεως

9,6 l/100 km

Κατανάλωση Καυσίμου σύμφωνα με 93/116/EG
μεικτός κύκλος

13,9 l/100 km

Εκπομπές CO2
332 g/km

Προδιαγραφές Καυσαερίων
EU4

Τύπος Μετάδοσης
Μόνιμη τετρακίνηση quattro, με ασύμμετρη και δυναμική κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα, ηλεκτρονικό μπλοκάρισμα διαφορικού EDS με επέμβαση στο σύστημα διαχείρισης όλων των κινητήριων τροχών, σύστημα αντιολίσθησης τροχών ASR και Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP
με δύο στάδια απενεργοποίησης και υδραυλική υποβοήθηση πέδησης, για εξαιρετική πρόσφυση
και ευστάθεια.

Σύστημα Διεύθυνσης

Υδραυλικά ενεργοποιούμενος μονόδισκος συμπλέκτης, ξηρού τύπου, με τακάκια που
δεν περιέχουν αμίαντο και με βολάν δύο μαζών.

Κιβώτιο ταχυτήτων
Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, πλήρως συγχρονισμένο.

Ανάρτηση
Sport ανάρτηση, με δυναμικά προσαρμοζόμενη απόσβεση και ανάρτηση, ειδικά σχεδιασμένη για το Audi R8, για βέλτιστη sport και άνετη συμπεριφορά, εξαιρετική σταθερότητα κατεύθυνσης και πιο άμεση επαφή με το οδόστρωμα. Εμπρόσθιος και πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων με ανεξάρτητη ανάρτηση, διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω.

Σύστημα Πέδησης
Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS
με ηλεκτρονική κατανομή πίεσης πέδησης EBV, Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP με ειδικά προσαρμοσμένη υποβοήθηση πέδησης, σταθερές δαγκάνες δισκόφρενων με 8 έμβολα εμπρός και
4 έμβολα πίσω, αεριζόμενα, διάτρητα δισκόφρενα
δύο τμημάτων εμπρός και πίσω.

Ζάντες

Αλουμινίου 8,5 J x 18'' εμπρός και 10,5 J x 18'' πίσω, σε σχέδιο 6 βραχιόνων

Ελαστικά
235/40 R18 εμπρός και 285/35 R18 πίσω

Σύστημα Διεύθυνσης

Πολυρυθμιζόμενο υδραυλικό τιμόνι, ειδικά προσαρμοσμένο για το Audi R8, με ενεργή υποβοήθηση επαναφοράς και απόσβεση κραδασμών που προέρχονται από το οδόστρωμα, με διάμετρο κύκλου περιστροφής περίπου 11,4 m.


Απόβαρο
1.560 kg

Επιτρεπόμενο Συνολικό Βάρος
1.860 kg

Χωρητικότητα Χώρου Αποσκευών
100 l

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου

75 l

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου